Neuroliiton tapahtuma Kajaanin pääkirjastossa keskiviikkona 18.1. klo 18.00

28.12.2022
Kategoriat: Tapahtuma,Uutinen

Neuroliiton avoin tapahtuma Kajaanissa

Keskiviikkona 18.1.2022 klo 18.00–20.00 järjestettävä avoin tapahtuma on tarkoitettu Kainuussa asuville MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastaville sekä heidän läheisilleen.
Tapahtumassa jaetaan ajankohtaista tietoa Neuroliiton palveluista ja toiminnoista. Saat tietoa mm. Neuroliiton neuvontapalveluista, tuetuista lomista ja kuntoutustoiminnasta. Aikaa on myös yhteiselle keskustelulle. Tilaisuudessa on paikan päällä järjestösuunnittelija Anni Malkamäki sekä kuntoutussuunnittelija Anni Rytivaara.
Avoin tapahtuma on maksuton sisältäen pullatarjoilut.

Paikka

Kajaanin pääkirjasto, Seminaarinkatu 15,  Maria-Sali toisessa kerroksessa. Kokoustilaan pääsee hissillä.

Koronainfo

Seuraamme koronatilannetta. Noudatamme koronatilanteesta johtuvia turvaväli- ja hygieniasuosituksia. Lisää koronainformaatiota löydät Neuroliiton sivulta neuroliitto.fi/korona.

Ilmoittautuminen

Voit ilmoittauttua mukaan ennakkoon tai tulla paikan päälle. Saat vahvistusviestin antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Lisätiedot

Neuroliiton järjestösuunnittelija Anni Malkamäki, anni.malkamaki@neuroliitto.fi, p. 0400 976 743

Katso lisää täältä.