Syksyn viikonloppuretki Rautavaaran Metsäkartanolle

10.8.2019
Kategoriat: Tapahtuma,Yleinen

Kuvia syysretkeltä löydät täältä.

Tervetuloa viettämään syksyinen viikonloppu Rautavaaran Metsäkartanolle. Tarjolla upea ympäristö savolaisen luonnon keskellä, hyvää ruokaa, mukavaa ohjelmaa ja leppoisaa yhdessä oloa sekä vertaistukea.

Aika: lauantai-sunnuntai 14.-15.9.2019

Hinta: Omavastuu 30 €/jäsen. Ei jäseniltä esim. puoliso 100/hlö. Hintaan sisältyy majoitus, ruokailut, ohjelma (ohjelma tarkentuu myöhemmin) ja sauna.

Majoitus: Erähotelli Sirnikka, jossa kahden hengen huoneita yhteensä 16 kpl sekä yksi yhden hengen huone. Joka huoneessa oma wc ja suihku. Yhteistiloissa takkatupa, tv, luentosali ja minikeittiö. Liinavaatteet sisältyy hintaan. Mahdollinen saunominen rantasaunalla.

Ruokailut: Tulolounas (jälkiruokineen ja kahveineen), päiväkahvit, päivällinen (jälkiruokineen ja kahveineen), aamiainen ja lähtölounas (jälkiruokineen ja kahveineen). Kaikki ateriat valmistetaan paikan päällä, osin luomu- ja lähiruokaa, allergiat ja erikoisruokavaliot huomioiden. Tarjoilu runsaasta noutopöydästä. Ravintolassa A-oikeudet.

Ilmoittautumiset:
maanantaihin 9.9.2019 mennessä Kyösti Kela puh. 044 294 4004

Osoite: Metsäkartanontie 700, Rautavaara. Matka tapahtuu omilla autoilla yhteiskyydein, kyydeistä sovimme kun ilmoittautuneet on selvillä.

Metsäkartano