Verkkoluento: MS-tauti ja työelämä ti 25.5.

12.5.2021
Kategoriat: Tapahtuma,Uutinen

Vuonna 2021 Maailman MS-päivää vietetään su 30.5.
Suomessa MS-päivää kampanjoidaan toukokuun ajan teemalla #SairaanHyväTyö.

Tiistaina 25.5. klo 17.30–19 verkkoluennolla tarjotaan tietoa ja vinkkejä aivojen työkuormituksen hallintaan sekä tietoa MS-tautia sairastavista työelämässä. Puhujina ovat aivotutkija Minna Huotilainen, Neuroliitosta neurologi Juhani Ruutiainen sekä työelämäasiantuntija Marju Teinikivi. Luentoa voi seurata Neuroliiton YouTube-kanavalla. Linkki julkaistaan tällä sivulla myöhemmin.

Verkkoluennon ohjelma

• 17.30 Sairaan hyvän työn elementit | työelämäasiantuntija Marju Teinikivi, Neuroliitto ry
  • 17.45 Aivot työelämässä | aivotutkija, professori Minna Huotilainen
  • 18.15 MS-tautia sairastava työelämässä | professori, kuntoutusjohtaja Juhani Ruutiainen, Neuroliitto ry
  • 18.45–19.00 Aikaa katsojien kysymyksille.

Kysymyksiä voi lähettää lähetyksen ajan livechatissa (livechattiin kirjaudutaan omilla Google-tunnuksilla) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@neuroliitto.fi.